آخرین اخبار

اتفاق تاریخی در بوکس ایران با ورود بانوان

طبق آخرین شنیده‌ها سرانجام در یک تصمیم تاریخی مسؤولان وزارت ورزش و جوانان ظاهرا با راه‌اندازی بوکس بانوان موافقت کرده‌اند.

اشتراک گذاری
27 آذر 1402
کد مطلب : 10409

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیش از‌ آغاز انتخابات ریاست فدراسیون بوکس در تاریخ ۲۷ تیرماه حسینی در حضور تمامی اعضای مجمع به خانواده بوکس وعده راه‌اندازی بوکس بانوان و حضور مربیان خارجی در بوکس ایران را داده بود. حالا با گذشت بیش از ۶ ماه ظاهرا وعده‌های انتخاباتی او یکی پس از دیگری عملی می‌شود.

این روزها شنیده می‌شود که پس از تلاش‌های فراوان رئیس فدراسیون بوکس کشورمان و موافقت و حمایت‌های مسؤولان وزارت ورزش و جوانان به زودی بانوان بوکس کشورمان با حجاب کاملا اسلامی می‌توانند در میادین بین‌المللی حضور داشته باشند.

طبق شنیده‌ها مسؤولان وزارت ورزش و جوانان چراغ سبز فعالیت بانوان به صورت رسمی را نشان داده‌اند و مجوز نهایی فعالیت بانوان در بوکس ایران نیز طی روزهای آینده صادر خواهد شد.

با این حساب باید منتظر بود که آیا برای حضور بانوان در المپیک پاریس بوکس ایران در بخش بانوان برنامه ای خواهد داشت یا خیر؟!

این روزها شاهدیم که یکی از مربیان کوبایی به نام «رینالدو فونتس» با فدراسیون بوکس کشورمان به توافقات اولیه رسیده و این روزها در استان لرستان کنار تیم ملی بزرگسالان کشورمان حضور دارد.

ضمن اینکه مسؤولان فدراسیون بوکس کشورمان توافقاتی را نیز با یکی از مربیان سطح اول بوکس دنیا یعنی فونتانیا انجام داده است و او نیز با کوله‌باری از تجربه قرار است به زودی برای همکاری با بوکس ایران وارد تهران شود.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =